Pepita Group Zrt.
Új országok piacára lépés, egy kattintással
A Pepita Group Zrt. története egy baba-mama termékekre specializálódott online piactérként indult, később azonban a cég hazai és nemzetközi szinten is meghatározó szereplővé vált az e-kereskedelemben. Immár 4 milliónál is több termék kapható náluk.
„Gyorsan felismertük, hogy nem érdemes magunkat egyetlen szegmensre, a baba-mama termékekre korlátozni, ezért nyitottunk a teljes lakossági termékskála felé” – idézi fel Dorcsinecz József társalapító-vezérigazgató. A döntés helyesnek bizonyult, hiszen a cégcsoporttá fejlődött Pepita ma több mint 4 millió különböző terméket kínál, és évente 1,2 milliót meghaladó vásárlót szolgál ki.
A vállalat technológiai alapon szerveződő kereskedelmi ökoszisztémaként működik. Saját fejlesztésű platformjuk nemcsak Magyarországon, hanem már hét másik európai országban is jelen van, a pepita.com domain alatt. „A nemzetközi terjeszkedésben az AI-alapú lokalizációs megoldások és a felhasználói élmény egységesítése kulcsszerepet játszik” – teszi hozzá a vezérigazgató.
A cég azonban nem állt meg a klasszikus „marketplace” modellnél. Folyamatosan fejlesztik saját kereskedelmi portfóliójukat, privát márkát építenek, és új szolgáltatásokat vezetnek be. A céljuk az, hogy 360 fokos kiszolgálást nyújtsanak, és a logisztikától a vásárlói védelemig minden elem a rendszerükbe épüljön.
Ezt szolgálja a Pepita Delivery csomagküldő szolgáltatás is, amely ma már a rendelések 40 százalékát saját rendszeren keresztül kézbesíti.
Nemzetközi cégként tekintenek magunkra, s arra törekszenek, hogy a német, román vagy lengyel vásárlójuk ugyanazt a minőséget kapja, mint a magyar. Az ambíció pedig nem csak vízió. Közel 170 fős saját alkalmazotti csapattal működnek, három magyarországi telephelyen, kulcsszavuk pedig a skálázhatóság. Ennek jegyében indult el a One Click Abroad projekt, amely lehetővé teszi partnereik számára, hogy egy kattintással új országok piacára léphessenek, miközben a fordítás, árazás, logisztika és ügyfélkommunikáció egyaránt automatizált.
A Pepita Group Zrt. fejlődése töretlen, és ma már nemcsak termékeket árul, hanem digitális kereskedelmi infrastruktúrát is épít.
Fotón szerepel: Dorcsinecz József • vezérigazgató
